Thursday, July 22, 2010

kelapa

haha. serius hari ni experience satu benda yang baru dalam hidup. kupas kelapa kelapa muda. mungkin benda ni biasa je bagi sesetengah orang tapi ia menarik bagi saya. ceritanya bermula...........

2.40 - ibu balik dari sekolah bawa kelapa muda sebab ada seorang ibu pelajar kesian nengok ibu demam tak baik-baik. so sampai rumah ibu suruh saya bukak and to be surprised air tu terpancut kat muka saya. haha. lepas tu apa lagi, kitorang melantak la air tu bertiga. sebenarnya, saya habiskan air tu cepat-cepat sebab nak makan isinya.

kerana isinya la saya bertungkus-lumus bukak kelapa tu. kelakar. siap guna parang. ibu yang bukak. memang lawak. lepas 15 minit berhempas pulas, dapatla saya merasa keenakkan isi kelapa tu.memang berbaloi bersusah tadi. ( orang kalau tak pandai bukak kelapa memang gitu la jadinya)

No comments:

Post a Comment