Wednesday, July 21, 2010

tak nak!!

jujur lepas nengok result hari tu, saya dah tak nak join 'benda-benda' yang berat. saya ingat bila dah abis satu sem saya dah lepas. rupa-rupanya belum dan saya kena mengadap 'benda' tu untuk tiga bulan lagi. tolong!!! memang dah tak nak dah. kalau buat kerja pun nanti confirm tak ikhlas. macam mana nak cakap yang saya dah tak nak join lagi. kalau ada committee yang terbaca, saya cuma nak cakap yang saya bukan budak skema dan saya tak nak jadi orang lain bila saya join korang. i am who i am. not being others. ya, salah saya sebab saya yang join 'benda' ni dulu. tapi saya tau saya dah buat pilihan yang salah. teramat salah. maaf kalau ada pihak yang tersinggung. cukuplah.

saya cuma sayangkan robocon sahaja. sayangkan AR40B, IFC, dan jugak battery lithium-polymer battery. itu je yang saya sangat berminat sekarang. dan juga wayar-wayar. bukan kertas kerja yang berjela-jela, meeting yang berjam-jam serta lain-lain.

No comments:

Post a Comment