Thursday, November 4, 2010

end on 1st sem

lama tak tulis kat sini. rindu. tapi saya sendiri tak ada masa. sekarang dah nak masuk study week. tapi, saya still busy ngan macam2. ye. minggu ni patut kena present projek digital electronics. tapi dpt postpone. syg lecturer! haha. macam mana pun, tadi baru lepas test oil and gas. sesungguhnya tak menyesal pun tak amek petroleum eng. sumpah bosan. x paham. bole plak dlm oil and gas ada economy. jawabnye mmg TAK la aku nak bace. economy la..HSE la.. tah pape lagi yang memang otak aku tak nak process. asyik dapat command "REJECTED! TAK PAHAM! TOO MANY WORDS! byk benda aku nak buat malam ni. tah cukup ke tak nak buat satu malam.

*********************************************************************************************

circuit utk pin dah siap. bongek. ade 1K ohm pegi gune 220 ohm. nasib baik circuit ko tak jahanam. oke, yang rm5 da half siap. tak larat nak buat. esok je la ea ain. malu pun ada. dah la simulation pinjam orang je, tak kan circuit pun tak boleh buat sendiri. cm useless gile! :(...

*********************************************************************************************

ni stu hal lagi. pak cik ACADEMIC WRITING ni bile tah nak siap. aku dah bosan dah tulis benda2 sedemikian. serious bosan. hoho. tapi nak kena siapkan sebab nak tunjuk kat lecturer esok. ngee~. sempat ke? kalau aku cakap sempat, mesti sempat sebab ibu cakap kite yang buat dia, bukan dia yang buat kite. ye, aku akan sempat siap. *sigh*.

*********************************************************************************************

sebenarnya agenda utama esok bukanlah pakcik ACADEMIC WRITING mahupun miss PROJECT DIGITAL .ataupun auntie STRUCTURED PROGRAMMING. tetapi madam TEST2 DIGITAL menunggu esok. ye. secara jujur aku bukanlah paham sangat benda2 yang cite pasal 1 dan 0 memanjang je ni. tapi, sebab aku dah paham ngan istilah never give up till last drop, aku akan cuba buat yang terbaik. haha, aku kan ain yang kuat. tak kan nak cepat sangat mengalah. cuba nengok ornag yang ko jadikan ur inspiration tu. kalo dia give up, she won't be on that top now. ngee~. mengarut di tengah malam.

************************************************************************************************

oh ya. esok kne pergi lab programming gak. partner aku nak siapkan programming. tu satu hal lagi. presentation projek on last2 day study week. ops. dah terlama pulak tertulis kat sini. en FLOYD (btw, en Floyd tu yang tukang tulis buku fundamental of digital electronic) dan result2 survey aku dah tak sabar untuk dibaca dan di'interpret'kan. maka, got to go. wish me luck tomorrow sebab thursday always have been my such UNLUCKY day throughout this sem. hopefully not this final thursday of this 1st sem. okie dokie?


xoxo
gudluck utpian's
for final
and the new acadamic structure
p/s: aku tak kisah selagi cuti bukan jan-april
:D

2 comments: