Tuesday, August 23, 2011

a week before raya

nak tulis kejap. padahal tengah bukak analog neh. haish. lagi dua hari officially kelas-kelas untuk third sem ni akan habis. kejap je dah habis sem. kejap je dah habis puasa. kejap je dah nak final. tengok neh, jadual aku yang padat untuk dua minggu terakhir ni

-mati sebelum balik rumah-

okay sebenarnya nak cakap, banyak yang berlaku in this two week. seems that i've lost one of my besties kat sini. tah, memang dia unpredictable. but that's the way he is and sebenarnya aku seronok kawan dengan dia. sebab dia rajin layan kerenah aku yang macam-macam. kaki bercerita. kaki mengadu. tapi tah, after a question being asked, aku jadi terfikir. is that mean bila kau berkawan rapat dengan seorang lelaki sebenarnya sebab dia nak usha member-member atau geng kau. okay, kalau ye that's lame. sekian. tetiba aku rasa jadi tawar hati. kenapa? tah. one quote, baiki friendship based - not because of a girl or not because you need something. after all i felt like just to make myself idle.

kthxbai



No comments:

Post a Comment