Wednesday, August 17, 2011

serabut

thanks sebab caring. tapi kalau terlebih caring pun boleh buat orang annoyed. aku penat sebenarnya. nak cakap pun penat. dah la lately ni dapat syndrom susah nak tidur. golek 1 jam baru tidur. tu pun bile mesej masuk je, ngantuk tadi wassalam. penat kalau tak boleh tidur, and penat jugak kalau terlebih tidur. ye, aku ditimpa musibah hari ni. tapi, jangan tanya banyak-banyak macam polis la sebab polis pun tak tanya banyak-banyak tadi kat aku. ibu pun tak soal siasat aku macam polis. penat tau nak jawab. aku tak nak nampak kurang ajar. tapi, sorry tone aku pun dah lain tadi kan. btw, kadang-kadang kena tengok timing jugak bila nak tanye. its now 3.30am kot. jujur, i'm looking forward to be with ira next year, kalau dapat tamtam pun tak kisah.

sebenarnya lately ni selalu terfikir kalau purse hilang macam mana ek? and sebenarnya tadi pun tak sedap hati. rupa-rupanya memang benda dah nak jadi. patutla ada orang kata kadang-kadang kita kena ikut gerak hati. serius kalau aku ada cash dalam tangan at least RM 200 aku tak kan susahkan ibu untuk bank in duit. aku boleh uruskan semua kad-kad yang hilang. selama ni pun semua urusan-urusan rasmi memang aku dah pernah buat. tapi, kalau siapa yang kenal aku, when i'm not okay semua jadi serabut. dah la memang aku cepat gelabah. benda jadi lebih tak sedap sebab bukan melibatkan barang aku je. tipu tak rasa bersalah. kalau calculator, boleh la ni hard disc kot.

banyak urusan yang nak kena selesaikan khamis ni. terpaksa bergantung pada orang. terasa lebih bersalah sebab menyusahkan best friend sendiri. dah la dengan barang-barang dia sekali hilang. benda yang aku paling tak suka sebab terpaksa menyusahkan hidup orang lain. tapi, nak buat macam mana, nak keluar tak ada kad pengenalan. nak drive tak ada lesen. nak keluarkan duit, kad dah kena beku. huru-hara jadinya.

okey, ni first time aku buat directly confession on first paragraph. tak mau terlalu jujur. nak jaga hubungan at least for the next three weeks before tak jumpa 4 bulan nanti. karang ada yang boleh join group MISS A - tacing. oh plus ada possibility untuk orang bukak dan baca dan terasa. sorry.

always wandering why i'm always being tested into this kind of problem. starting from the accident. well, ada hikmah. nak tidur dah tapi mata still tak boleh tutup. pray that i can stabilize my emotional.

akak inspector tadi sporting
sebab dia buat aku tak takut dengan polis
sebab aku rasa semua polis scary
but she made me safe
even though i know there is no more safety in here
but at least to have person that makes u feel safe
its more than enough

No comments:

Post a Comment