Friday, November 5, 2010

fobia? i'm freed!

hari ni selamat sampai rumah dalam 8.30 pagi. sory ibu x jawab call sampai 7 missed call. anak ibu tidur tak ingat dunia. ngee. oh, baru aku sedar yang aku ni sebanarnya sangat kuat makan. sampai-sampai rumah dah ada nasi lemak yang tersedia. haha. ye dah lama tak makan homemade cooking and aku berjaya makan 3 pinggan. tahniah ye ain! lepas makan, NGANTUK! bijak. tabiat pemakanan yang SIHAT. oh, lepas tu aku sambung ngan roti jala dan best part, orang solat jumaat, aku TIDUR!!

for the first time lepas tragedi 1 october aku berjaya drive ke johor bahru and overcome all the scary things. yes. life must go on. aku kan kuat. haha. seronok giler bile pergi bershopping! walaupun bukan shopping barang aku. keseronokan ditambah dengan makan mcD (again aku makan lagi). doublecheese burger cukup untuk menggemukkan ok.

balik, singgah rumah auntie and yet having dinner kat sana (dan makan lagi). happy bila ada family yang support aku especially lepas tragedi 1 october tu. tak menyalahkan aku tapi let me learn through experience. slagi tak ada orang cedera, tak apa.

ngeh3..tak kira la aku kuat makan ke, gemuk ke, yang penting masalah fobia serta takut ngan brek dan lampu merah berjaya dikawal. huhu. now have to do my acadamic writing research paper. jgn kacau ea? byk lagi tak siap. haha. nitey nite.

tom syg, get well soon.
miss the old u.
be tough.

No comments:

Post a Comment